Dzierżoniów

szukaj w serwisie
zaloguj Przypomnij dane

Wiadomości / Pieszyce

Ustaw mniejszą czcionkę
Ustaw standardową czcionkę
Ustaw większą czcionkę

Wolne stanowisko urzędnicze w Ośrodku Pomocy Społecznej w Pieszycach

Redakcja, 14.09.2014, 03:17, aktualizacja: 02.10.2014, 23:45

Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Pieszycach ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Ośrodku Pomocy Społecznej w Pieszycach. To już ponowny nabór na to stanowisko.

← REKLAMA

I. Nazwa i adres jednostki:
Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieszycach
Ul. Kościuszki 2
58-250 Pieszyce

II. Stanowisko urzędnicze i wymogi czasu pracy:
Stanowisko: Główny Księgowy Ośrodka Pomocy Społecznej w Pieszycach
Wymiar czasu pracy: umowa o pracę w wymiarze 1/1 etatu
Miejsce wykonywania pracy: Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieszycach
Planowany termin podpisania umowy o pracę : 1 stycznia 2015

III. Niezbędne wymagania:
1. Obywatelstwo polskie;
2. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
3. Wykształcenie:
- wyższe na kierunku: ekonomiczne jednolite studia magisterskie lub ekonomiczne wyższe studia zawodowe lub ekonomiczne studia podyplomowe,
- wykształcenie średnie lub policealne lub pomaturalne ekonomiczne;
4. Doświadczenie zawodowe:
3 - letni staż pracy w księgowości przy wykształceniu wyższym,
6 - letni staż pracy w księgowości przy wykształceniu średnim lub policealnym lub
pomaturalnym
5. Znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy - o rachunkowości, o systemie ubezpieczeń społecznych, o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o podatku dochodowym osób prawnych i od osób fizycznych, o samorządzie gminnym, o pomocy społecznej, o świadczeniach rodzinnych, o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, kodeks pracy.
6. Niekaralność za przestępstwo umyślne oraz przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku.

IV. Dodatkowe wymagania:
1. Doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub w jednostkach podległych (min 2 lata);
2. Znajomość przepisów z zakresu prawa samorządowego, kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej;
3. Znajomość obsługi programu komputerowego: Płatnik, programy księgowe
4. Umiejętność rozliczania projektów realizowanych w ramach POKL;
5. Zdolności analityczne, organizacyjne i komunikacyjne;
6. Odpowiedzialność i dokładność realizacji powierzonych zadań;
7. Nieposzlakowana opinia;
V. Zadania wykonywane na stanowisku:
a) prowadzenie ksiąg rachunkowych,
b) prowadzenie obsługi finansowo-księgowej OPS,
c) prowadzenia rozliczeń z ZUS, US,
d) przygotowanie i składanie deklaracji, sprawozdań, zgłoszeń wymaganych przepisami prawa,
e) sporządzanie list płac z wykorzystaniem programu komputerowego, ewidencja podatków, od osób fizycznych, prowadzenie ewidencji osobowego funduszu płac oraz sporządzanie sprawozdań z zatrudnienia i wykonania funduszu płac,
f) opracowywanie planów finansowych oraz bieżąca kontrola jego wykonania,
g) zapewnienie prawidłowości, terminowości i rzetelności sprawozdań finansowych składanych na zewnątrz przez jednostkę oraz ich analiza,
h) opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika dotyczących prowadzenia rachunkowości,
i) rozliczanie środków finansowych pozyskanych z dotacji lub konkursów, rozliczanie zadłużenia dłużników alimentacyjnych w (ust. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów),
j) rozliczanie projektów realizowanych w ramach POKL,
k) współpraca ze Skarbnikiem Gminy.

VI. Informacja, czy w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

VII. Wymagane dokumenty:
a) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
b) List motywacyjny,
c) kserokopie dokumentów poświadczających kwalifikacje i wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
d) kserokopie świadectw pracy, w tym udokumentowane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej oraz udział w realizacji projektów dofinansowanych z Unii Europejskiej (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
e) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni z praw publicznych,
f) oświadczenie o braku skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
g) kwestionariusz osobowy,
h) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia,
i) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (jeśli dotyczy).

VIII. Miejsce i termin składania ofert:
1. Wymagane dokumenty aplikacyjne - oferty należy składać w terminie:
od 8 września do 24 września 2014r. do godz. 14.00 na adres :
Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieszycach , ul. Kościuszki 2, w zamkniętych kopertach z z dopiskiem:
"Konkurs na stanowisko Głównego Księgowego w Ośrodku Pomocy Społecznej w Pieszycach".
2. Decyduje data wpływu dokumentów do Ośrodka Pomocy Społecznej w Pieszycach. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
3. Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych - tekst jedn. Dz. U. z 2002, nr 101, poz. 926 z późn.zm)" i podpisane.
4. Kserokopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę składająca dokumenty.
5. Konkurs zostanie przeprowadzony dwuetapowo:
Etap 1 - spełnienie warunków formalnych;
Etap II - Rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami;
O dokładnym terminie rozmowy kwalifikacyjnej osoby zakwalifikowane do II etapu zostaną powiadomione telefonicznie.
6. Osobą upoważnioną do kontaktu jest Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Pieszycach, tel. 74 836 52 45, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00- 15.00
7. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Ośrodka Pomocy Społecznej w Pieszycach oraz tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Pieszycach.
8. Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Pieszycach zastrzega sobie prawo odwołania naboru w całości lub części, przedłużenia terminu składania ofert pracy.

Najnowsze ogłoszenia

Komentarze (0)

  • Dodaj komentarz jako pierwszy!
~ Użytkownik niezarejestrowany [zarejestruj się w 30 sekund]
Wszystkie komentarze umieszczone pod informacjami prasowymi w portalu Dz-ow.pl nie są moderowane w czasie rzeczywistym, nie są więc weryfikowane przed ich automatyczną publikacją. Wpisy łamiące prawo należy zgłaszać bezpośrednio do Wydawcy portalu.
Dodając komentarz na niniejszej stronie internetowej, autor tego komentarza oświadcza, że rozumie i świadomie akceptuje bezwarunkowe prawo Wydawcy portalu Dz-ow.pl do usunięcia lub modyfikacji wpisanego komentarza oraz brak gwarancji zapewnienia ciągłości publikacji wpisanego komentarza, jako korespondencji niezamówionej przez Wydawcę portalu Dz-ow.pl. Autor tego komentarza oświadcza również, że rozumie i akceptuje Regulamin portalu Dz-ow.pl.
dodaj komentarz
W nauce istnieje tylko fizyka, reszta to zbieranie znaczków.
© 2011-2024 Dz-ow.pl
zamknij
okanuluj