Dzierżoniów

szukaj w serwisie
zaloguj Przypomnij dane

Wiadomości / Spoza powiatu

Ustaw mniejszą czcionkę
Ustaw standardową czcionkę
Ustaw większą czcionkę
Kliknij, aby zobaczyć powiększenie

Generowanie leadów - poradnik

Redakcja, 20.05.2017, 00:24

Generowanie leadów to jedna z metod nowoczesnego marketingu, która pozwala nam dotrzeć do naszych potencjalnych klientów, którzy wyrażają chęć zakupu naszego produktu lub usługi. W tym poradniku postaramy się odpowiedzieć co zrobić, aby uzyskać z tego maksymalną korzyść dla naszej firmy.

← REKLAMA

Generowanie leadów jak się "to je"?

Wyobraźmy sobie taką oto sytuację - gdzieś na terenie Warszawy znajduję się biuro księgowe, które ma bogatą ofertę usług, działa na najnowocześniejszych programach i kładzie duży nacisk na szybkość i jakość swoich usług. W wyniku dobrze prowadzonej optymalizacji swojej strony internetowej oraz kupowania reklam AdWords może poszczyć się pierwszym wynikiem w google na hasło: Księgowość Warszawa. Czy takie działania generują już tej leady? Jeszcze nie.

Samo to, że ktoś kliknie w dany link nie gwarantuje nam jeszcze sukcesu. On dopiero "wszedł do sklepu" i się rozgląda, a nam zależy żeby skorzystał z usług tego konkretnego biura księgowego.

Co możemy w takim przypadku zrobić?

Otóż, w takim przypadku możemy wabić naszego potencjalnego klienta treścią. Pokazując mu ile może zyskać na współpracy z nami, możemy na swoich stronach umieszczać darmowe porady, bądź też wskazać, ile można zaoszczędzić czasu dzięki sprawnej pracy tego konkretnego biura. Oczywiście przypadek biura rachunkowego z Warszawy jest specyficzny ponieważ, dotyczy pewnej wąskiej grupy ludzi, którzy zajmują się prowadzeniem biznesu.

Ciekawym przypadkiem na generowanie leadów mogą być sposoby działania niektórych płatnych serwisów wideo, które oferują nowym użytkownikom pewien okres za darmo w zamian za podanie jego danych włącznie z numerem karty płatniczej. W momencie gdy rejestrujemy się w takim serwisie, jesteśmy już uważani za klienta, bo tak naprawdę, żeby przestać nim być sami musimy wykonać ruch. Warto pamiętać że samo anulowanie takiej darmowej subskrypcji nie jest jednoznaczne z usunięciem wszystkich naszych danych. Aby to zrobić musimy wysłać mail do obsługi klienta. Pewna część klientów decyduje się na taki krok, ale są też tacy, którym wystarczy samo anulowanie i tacy, którzy zostaną na dłużej.

Anulowanie subskrypcji wcale nie oznacza porażki dla firmy. Wszystko dlatego, że klient "jeszcze tu wróci". W takim przypadku warto przypominać o swoi istnieniu. Omawiany serwis wideo wysyła do takich klientów maile np. "Szkoda, że Cię z nami nie ma", lub "Zobacz, już niedługo wraca Twój ulubiony serial - ZOBACZ GO U NAS."

Podsumowując, generowanie leadów nie jest rzeczą prostą i warto skorzystać z pomocy specjalisty. Jest to jednak opłacalne, gdyż dzięki temu zyskujemy dane ludzi chcących od nas coś kupić.

WP, źródło: mat. pras.
Fot. WP

Najnowsze ogłoszenia

W nauce istnieje tylko fizyka, reszta to zbieranie znaczków.
© 2011-2024 Dz-ow.pl
zamknij
okanuluj