Dzierżoniów

szukaj w serwisie
zaloguj Przypomnij dane

Wiadomości / Biznes i inwestycje

Ustaw mniejszą czcionkę
Ustaw standardową czcionkę
Ustaw większą czcionkę
Kliknij, aby zobaczyć powiększenie

Chwilówki - szybkie pożyczki po ludzku

Redakcja, 11.02.2016, 22:16

Dbałość o środowisko naturalne, zaangażowanie w akcje społeczne czy inicjatywa lokalna. To niezbędne elementy konieczne do realizacji społecznej odpowiedzialności biznesu. Dziedzina ta coraz częściej jest domeną firm z sektora pozabankowego. Chwilówka - czyli szybka pożyczka jest ich głównym produktem finansowym. Duże, odpowiedzialne marki ogniskują swoje działania na dobrych praktykach i dbałości o otoczenie. A jakie ma to znaczenie dla konsumenta?

← REKLAMA

Pożyczki chwilówki na cenzurowanym

Chwilówka, jak wskazuje nazwa to krótkoterminowa pożyczka z przeznaczeniem na doraźne podreperowanie domowego budżetu. Najczęściej jest udzielana w przedziale od 100 do 1.000 lub 2.000 złotych. Nieformalnym warunkiem klasyfikacji takiej pożyczki jako chwilówki jest status podmiotu, który jej udziela. Najczęściej są to spółki cywilne lub spółki z ograniczoną odpowiedzialnością - które nie są bankami. Działalność firm pożyczkowych oferujących chwilówki często jest pożywką dla prasy bulwarowej. "Przez chwilówkę stracił dorobek życia!", "Zadłużył się i nie ma z czego żyć!" - krzyczą tytuły prasowe. Niewiele osób ma świadomość, że często to właśnie te firmy aktywnie włączają się w życie swoich lokalnych społeczności. Pracownicy dużych korporacji mają okazję uczestniczyć w wolontariacie pracowniczym, albo współtworzyć kampanie na rzecz środowiska naturalnego. Niejednokrotnie firmy zakładają też swoje fundacje - prowadząc zorganizowaną działalność charytatywną. Działania takie koncentrują się w głównej mierze na problemach i potrzebach społeczności lokalnych.

Chwilówki on-line na szczycie listy

Na poletku pozabankowym triumfy święcą chwilówki przez internet. Dlaczego? Odpowiedź jest banalnie prosta. Odpowiadają na zapotrzebowanie współczesnego konsumenta. Spora część produktów finansowych dostępnych na rynku jest w 100% on-line. Cała procedura zredukowana do minimum, odbywa się w sieci. Weryfikacja, przyznanie pożyczki chwilówki i sam przelew na rachunek bankowy klienta trwa najczęściej od kilkunastu do kilkudziesięciu minut. I często właśnie tę szybkość stawia na pierwszym miejscu współczesny konsument. Produkt dopasowany do preferencji klienta i jakość obsługi są ważne. Ale nie mniej ważne jest otoczenie. Z całą pewnością chętniej udamy się po pożyczkę do firmy, która jest społecznie odpowiedzialna i zmienia nasze najbliższe otoczenie np. przez akcje o charakterze charytatywnym.

Na polskim rynku pożyczkowym nie wieje nudą. Oprócz pojawiających się zagranicznych spółek, pojawiają się rodzime propozycje; wśród nich nowość - marka Feniko, oferująca chwilówkę na raty.

WP, źródło: mat. prasowe
Fot. WP

Najnowsze ogłoszenia

W nauce istnieje tylko fizyka, reszta to zbieranie znaczków.
© 2011-2024 Dz-ow.pl
zamknij
okanuluj