Masz wykształcenie wyższe i przynajmniej 2 letni staż pracy na stanowisku księgowej w samorządzie. Zgłoś się do konkursu na stanowisko podinspektora ds. ewidencji księgowej. Będziesz zajmował się m.in. , prowadzeniem księgowych ksiąg rachunkowych, ewidencją księgową i sporządzaniem sprawozdań finasowych.
Oferty należy składać w Urzędzie Miasta do 2 marca do godz. 15.00. Szczegółowy wykaz obowiązków na tym stanowisku, wymagania i wykaz niezbędnych dokumentów poniżej.
Zakres obowiązków na stanowisku objętym naborem:
Dekretacja i kwalifikowanie dowodów księgowych do ich ujęcia w księgach rachunkowych.
Prowadzenie na podstawie dowodów księgowych ksiąg rachunkowych ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym.
Ustalenie danych do sporządzenia sprawozdań finansowych.
Ewidencja księgowa gospodarki mieszkaniowej i kaucji mieszkaniowych.
Ewidencja księgowa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
Ewidencja księgowa sum depozytowych.
Ewidencja księgowa innych rachunków utworzonych do realizacji zadań.
Sporządzanie sprawozdań: rachunek zysków i strat, zestawienie zmian w funduszu.
Gromadzenie, właściwe przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów.
II. Charakter wymagań na stanowisku pracy:
Wykształcenie:
wyższe
Wymagania konieczne:
co najmniej 2 letni staż pracy na stanowisku ds. ewidencji księgowej w samorządzie,
obywatelstwo polskie,
pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
nieposzlakowana opinia,
znajomość przepisów ustawy o rachunkowości,
znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych,
znajomość przepisów dotyczących sprawozdawczości budżetowej,
znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym,
znajomość instrukcji kancelaryjnej,
komunikatywność werbalna i pisemna,
biegła znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych MS Office (Word, Excel), Open Office, poczty elektronicznej.
3. Wymagania dodatkowe:
przebyte szkolenia i kursy specjalistyczne z zakresu rachunkowości,
umiejętność planowania i organizacji pracy,
umiejętność bezkonfliktowego działania,
umiejętność czytania i interpretowania przepisów,
umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji,
umiejętność pracy w zespole.
III. Pożądane cechy osobowości:
systematyczność, dokładność, komunikatywność, życzliwość w kontaktach z ludźmi, kultura osobista, samodzielność, odpowiedzialność, postawa etyczna.
IV. Informacja o warunkach zatrudnienia:
Wymiar czasu pracy: 1 etat.
Czas pracy: równoważny jednozmianowy.
Pierwsza umowa o pracę zawarta na czas określony 6 miesięcy z możliwością zatrudnienia w przyszłości na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony.
Wynagrodzenie ustalone zgodnie z Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Miasta w Dzierżoniowie.
V. Oferty pisemne kandydatów powinny zawierać:
Curriculum vitae,
List motywacyjny,
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza dostępny w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta i na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej),
Dokument poświadczający wykształcenie (odpis świadectwa ukończenia szkoły, dyplomu),
Oświadczenie, że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe wraz ze zobowiązaniem do przedłożenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego, z chwilą podjęcia pracy,
Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
Kserokopia dokumentu tożsamości,
Kserokopie świadectw pracy,
Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach zawartych w części II (np. referencje z poprzednich miejsc pracy, zaświadczenia o ukończonych kursach).
Spis wszystkich dokumentów składanych przez kandydata.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i szczegółowe CV powinny byćopatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz.U.2014.1182 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz.U.2014.1202 z późn. zm.)
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem "Nabór na stanowisko podinspektora ds. ewidencji księgowej"
w Biurze Obsługi Klienta
Urzędu Miasta w Dzierżoniowie
Rynek 1, 58-200 Dzierżoniów
parter, stanowisko A
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Nabór przeprowadzi Komisja powołana przez Burmistrza Dzierżoniowa. O terminie i miejscu kolejnych etapów naboru kandydaci zostaną powiadomieni oddzielnym pismem.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta w Dzierżoniowie w styczniu 2016 roku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi więcej niż 6%.