Trwa coroczne badanie ankietowe poziomu zadowolenia klientów z jakości usług świadczonych przez urząd i jednostki organizacyjne miasta. Celem corocznej akcji jest uzyskanie opinii klientów na temat stopnia zadowolenia m.in. fachowości i uprzejmości pracowników, terminowości realizowanych spraw, warunków obsługi, godzin pracy.
Każda ankietowany klient może także zgłosić swoje uwagi dotyczących pracy urzędu oraz wypowiedzieć się na temat jakości informacji kierowanych do mieszkańców.
O wzięcie udziału w badaniach proszeni są interesanci załatwiający sprawy w Biurze Obsługi Klienta, w Wydziale Spraw Obywatelskich i w Urzędzie Stanu Cywilnego. Badanie w urzędzie obejmie 500 osób. Jego wyniki pozwolą na określenie potrzeb naszych klientów oraz posłużą do opracowania działań usprawniających funkcjonowanie magistratu.
Oprócz urzędu o wypełnienie ankiet proszeni są również klienci Ośrodka Sportu i Rekreacji, Dzierżoniowskiego Ośrodka Kultury, Muzeum Miejskiego, Miejsko-Powiatowej Biblioteki Publicznej, Ośrodka Pomocy Społecznej, Dzierżoniowskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o., Dzierżoniowskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. oraz publicznych placówek oświatowych.