Pięć tysięcy złotych może wygrać autor najciekawszego, kreatywnego, nowego logo Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy.
- DWUP to nasza jednostka, która zajmuje się wspieraniem dolnośląskiego rynku pracy, ale nie tylko. Ma do dyspozycji również ogromne fundusze z Brukseli w ramach nowej perspektywy unijnej. Potrzeba wyłonienia nowego projektu logotypu wynika z chęci unowocześnienia wizerunku naszej instytucji. To już nie jest ten sam urząd, co jeszcze kilkanaście lat temu. Nowe logo i otwarcie się na wiele działań związanych z promowaniem przedsiębiorczości to kolejny krok do pokazania, że DWUP się zmienia i korzysta z nowych możliwości - mówi Andrzej Kosiór, wicemarszałek województwa dolnośląskiego, który objął patronat honorowy nad konkursem.
- Zmienia się oblicze województwa dolnośląskiego, a także rynku pracy. Chcemy, by nowe logo odzwierciedlało pozytywny charakter instytucji, która pomaga wielowymiarowo Dolnoślązakom - dodaje Ewa Grzebieniak, dyrektor Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy.
Według organizatorów zmiana logo DWUP wynika nie tylko z chęci unowocześnienia wizerunku, ale przede wszystkim zwiększenia potencjału komunikacyjnego. Na pomysły od wszystkich zainteresowanych - osób prywatnych, firm, czy też studentów - organizatorzy czekają do 21 kwietnia 2016 r. Konkurs ma charakter dwuetapowy. W pierwszym etapie uczestnicy konkursu przygotują projekt maksymalnie pięciu logotypów. Następnie komisja wybierze najlepsze projekty, na które pracownicy będą oddawać głosy. Autor zwycięskiego logotypu, księgi znaku wraz z wzorami materiałów informacyjno- promocyjnych otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 5 tys. zł (brutto).
Więcej informacji w regulaminie na www.dwup.pl